A mi vevin det A mi vevin det ch'i cerivis int a mi vevin det che achì lavôr a 'nd'è mi lu vevin det e jò, jò sei vignût mi lu vevin det, det: sei achì par chel. No impuarte! Cjatarai da un'âte bande. No impuarte! Casomai tornarai a prov?.
La mê vite a ven e jò, jò no ài nue da dâj; la mê vite a entre e jò, jò scuen domandâ: 'Daimi da fâ fen, da fâ fôr un bosc! Daimi un tic di âghe, daimi un pouc di ce ch'i veis!'
Ce ch'a ere ch'i volevi, ce ch'a ere ch'i cirivi ce ch'a ere che no ài, no ài: 'un amôr, un amôr dome gno!'
Cuâsi, cuâsi an rason lôr cuâsi, cuâsi sei content di une vite cence mai svualâ di une vite cence cjaminâ. No impuarte! Cjatarai da un'âte bande. No impuarte! Casomai tornarai a prov?.
A cui impuàrte se jò no sei nissun? A cui impuàrte se jò un lavôr no ài? Da nou la int ch'a tas a sà encje vos?. Da nou il pan al coste, ma a coste encje roubâ?. Ce ch'a ere... no impuarte. |
Mi avevano detto Mi avevano detto che cercavate gente mi avevano detto che qui lavoro c'è me l'avevano detto e io sono venuto me l'avevano detto: sono qui per questo. Non importa, troverò da un'altra parte. Non importa magari tornerò a provare.
La mia vita viene e io non ho nulla da darle la mia vita entra ed io devo chiedere: datemi da fare fieno, da sistemare un bosco datemi un po' d'acqua, datemi un poco di ciò che avete.
Cos'era che volevo cos'era che cercavo cos'era che non ho: un amore solo mio!
Quasi, quasi hanno ragione loro quasi, quasi sono contento di una vita senza mai volare di una vita senza camminare. Non importa troverò da un'altra parte. Non importa magari tornerò a provare.
A chi importa se io non sono nessuno? a chi importa se io non ho un lavoro? Da noi la gente tace ma sa anche gridare. Da noi il pane costa ma costa anche rubare. Ho sentito... non importa
|